809027.jpg

Olen kaunis, mutta minkäs sille mahtaa...

Sunnuntaina tein taas tallin. Typy oli taas kerran oma suloinen itsensä. Ontui tällä kertaa vasenta etustaan, joten ratsastamiset jäivät väliin. Ontuminen ei ole mitenkään kauhean paha, mutta on kestänyt jo jonkun aikaa eikä ole mennyt pelkällä levolla ohitse. Siispä laitoin hevosen Ponstan-kuurille, jotta tulehdus häipyisi jalasta. Onkin nyt jo huomattavasti parempi. Taas ne artroottiset muutokset näet vaivaavat. Asiasta kolmanteen. Eilen tuli sitten se lasku tiineystarkastuksesta ja antibiooteista: 154, 01 - brrr! Ihan niin kuin ei minulla olisi muutakin käyttöä rahoille. No, itsepä olen osani valinnut...

Sitten se kotoisa osio. Sunnuntaina olin satulahuoneessa syömässä päivällistä, kun tallikissa Osama bin Laden (oikein suloinen pieni tyttökissa) hipsi paikalle, pöydälle ja minun ruokieni kimppuun. Kotona olen tottunut tönimään Miskaa pois omista ruoistani, joten mitä siinä voi muuta kuin hihitellen pistää käpäläänsä kissan eteen? Ovatko teillä kissat kurissa kotona? Meillä kissa hyppii pöydällä aivan vapaasti. On ressukka ilmiselvästi sitä mieltä, että ihmisillä on taatusti paremmat sapuskat kuin hänellä. "Antakaa minullekin!" kuuluu käsky.