Patricia Roy: The Wedding Knot*** (historia / romantiikka)
Epätoivoinen Meg Reilly piiloutuu salamatkustajaksi kanadalaisen mountie Robert Hamiltonin kanoottiin. Meg on epäonnistunut kaikissa töissään opettamisesta bordellissa työskentelyyn, jossa hän menetti työpaikkansa viattomuutensa sijasta. Nyt 29-vuotiaana hän näkee viimeisen mahdollisuutensa päästä länteen uutuuttaan hohtavassa punaisessa univormussa. Vähänpä hän tietää mitä kohtalolla on hänen varalleen varattuna...
Romanttista hömppää, mutta hauskaa sellaista.
Natsuki Takaya: Fruits' Basket Vol.19 ***** (manga)
Suhteet Tohrun ja Kyon välillä tulevat koko ajan monimutkaisemmiksi, varsinkin kun suurin osa eläinradan jäsenista tuntuu väheksyvän Kyoa. Tohru tajuaa, että jos hän haluaa pelastaa Kyon, hänen täytyy löytää jonkinlainen "liipasin", jolla kirouksen saisi murrettua. Mutta mikä, jos mikään, voi parantaa Kyon?
Nami, nami. Ei ihme, että eräs alan harrastaja, jonka kanssa keskustelin, nimesi tämän ehdottomaksi suosikikseen mangojen joukossa. Tätikin tykkää.
Sanami Matoh: Fake Vols.1 - 4 **** (manga)
Tavatkaamme Dee ja Ryo, kaksi NYPD:n poliisia, joita vaara - ja toisensa - viehättävät. Sarjassa yhdistyvät poliisisarja, hurtti huumori ja "kielletty" rakkaus. Toimii. Täti unohtui lukemaan melkein koko yöksi, luovutin vasta vähän ennen viittä... Sarja on myös kotimaassaan supersuosittu ja tuttu myös animena.
Kommentit