809013.jpg

Typy nauttii kesästä ja tuoreesta ruohosta, joka todellakaan ei ole vihreämpää aidan toisella puolella.

Seuraava tapahtui niinä kaukaisin aikoina, kun vielä asustelimme Knaperbackassa. Vaikka yleensä olinkin PA, niin välillä sain säästettyä sen verran, että kävin tunnilla tallin hevosilla. Tämä oli ensimmäinen kerta, ja sain Penan, joka asusti Typyn viereisessä boksissa. Avasin boksin oven ja aloin satuloida ratsua, kunTypy havahtui. "Hei! Hei! Hei! Väärä hevonen! Minä olen täällä, tässä vieressä! Hei, TOLLO!!" Typy hörisi ja tanssahteli omassa boksissaan. Nyt Mamman olisi oikeasti syytä hankkia ne silmälasit! Minä vain keskustelin rauhoittavasti tamman kanssa ja sanoin, ettei tällä kertaa ollut hänen vuoronsa.

Tunti meni oikein mukavasti, ei siinä mitään. Mutta kun tulimme takaisin talliin, siellä odotti yksi erittäin nöksähtänyt tamma. Typy seisoi peppu ovellepäin, pää nurkassa ja sieltä välillä mulkaisi minua alta kulmiensa. "Huomaatko?! Minä olen nyt vihainen! Ihan oikeasti! PYH!!!!!" Tulipahan minulle selväksi kenen omaisuutta olin.