Miska on tunnetusti vastarannan kiiski. Nytkin neiti mennä henksotti keittiön ovesta eteiseen, kun ihminen tuli sisälle. Eikä tietystikään suostunut tulemaan sisälle maanitteluista huolimatta. "No hyvä on! Ole siellä sitten!" oli ihmisen kylmäverinen reaktio.

Niinpä kissa sai sitten huutaa eteisessä kuin pieni eläin eli raivo härkä. Lopulta minä armahdin kissaparan ja päästin sen sisälle. Miska normaalisti tervehtii kaikki ihmiset tullessaan sisälle mutta nyt hän meni nokka pystyssa suorinta tietä Talouden Toisen Jäsenen nojatuoliin. Siihen neiti sitten jäi sen näköisenä, että ette kyllä p***leet aja minua tästä pois! Tuli harvinaisen selväksi, että Miska oli loukkaantunut. Nauru

Mutta sitä minä en ymmärrä, että kun Miska tulee aamulla tervehtimään minua, niin hänen pitää raiskata minun aamutossuni. Miska kipittää luokseni, liekkuu siinä melkein käsien ulottumattomissa, ja kun saan sen verran ojennettua kättäni, että yletyn kissaan, niin kissa alkaa kiehnätä minun tossujani. En minä vaan tekisi niin. Ovat aivan infernaalisen hiostavat kangastossut ja ... Ehkäpä Miskalla on jotakin vikaa hajuaistissa?