Olin ystäväni Soilen luona visiitillä. Ilta venähti hieman pitkäksi vakavamielisen televisiontuijottelun merkeissä, joten jäin yökylään. Siitä alkoivatkin sitten varsinaiset orgiat. Kanssani samaan petiin kömpi toinen nainen, 16-vuotias pirteä neito Emma, sekä komea nuori uros. Tämä miesi imeskeli minun varpaitani kuin olisin ollut Fergie konsanaan. Tosin tämä minun mieheni on paljon komeampi kuin herttuattaren, ja hänellä on huomattavasti enemmän karvoitusta niin päässä kuin rinnassa kuin sillä toisella imeskelijällä. Heh, on se hyvä, että edes joku mies kuolaa minun perääni. Myöhemmin joukkoon liittyi myös kolmas tyttö. Huoneiston omistaja rötkötti omassa vuoteessaan uppounessa autuaan tietämättömänä tapahtumista toisessa huoneessa. Yö oli totisesti hikinen ja tiivistunnelmainen;-D.

Ja sitten palataan takaisin maan pinnalle. Ikävä tuottaa kaikille kieli pitkällä odottaville pettymys. Seuraavassa kuvassa ovat petikaverini.

1399398.jpg

Nuori mies on Kaneli, keskellä Emma-neito ja edessä Digi.

Häpeä teille, jotka kuvittelitte jotakin rietasta!

Päivällä kävimme kouluttamassa Kanelia, joka onkin oikein hieno poika.

1399396.jpg

Tässä Kaneli saa palkinnoksi namin tultuaan oikein hienosti "vierelle", tosin käsite vierelle on hieman suhteellinen... Mutta se taas ei ole Kanelin syy, kun isosisko Digi aikoinaan jätti lapsukaisen syrjään. Ressukan oli iskettävä takamuksensa maahan sinne minne sattui mahtumaan.

1399428.jpg

Olen sekä Digin että Kanelin kummitäti. Välillä lapsilla on pientä kiistaa, kumpi saa olla Tädin sylissä. Yleensä se on Digi joka voittaa. Ilta sujuikin rattoisasti molempia koiria rapsutellessa.