Ei kai tässä auta muu kuin hyväksyä tosiasiat. USB-tikkuni on mennyttä kamaa. Työtoveri arveli, että olen ottanut tikun pois koneesta kesken kaiken, jolloin tiedostot ovat sirpaloituneet. Niiden korjaaminen ja etsiminen onkin sitten ammattilaisten työtä, jos se onnistuu edes heiltäkään. Paljonkohan se maksaisi? Ne skannatut kuvat minä olisin kyllä halunnut talteen... No, oppia ikä kaikki. Täytyy kyllä myöntää, että Täti on aivan hirveä tumpelo kaiken sen suhteen mitä tietokoneisiin tulee. (Nyt Täti kaipaisi lohdutusta kaikilta muilta tumpeloilta...)

Joka tapauksessa luovutin kunnialla ja kävin ostamassa uuden muistitikun. Tätä minä EN ota kesken kaiken pois. Seuraavasta tilistä ajattelin ostaa sitten sen tietokoneen, ettei tarvitse elää yhden tikun varassa. Sellainen monitoimilaitekin pitäisi ostaa. Kertokaahan hyvät ihmiset suosituksia, mikä on hyvä laite? Toinen työtoveri suositteli macciä, mutta toinen taas torppasi sen kokonaan ilmoittaen sen olevan vain asianharrastajille. Tavallinen immeinen ei tahdo saada mistään tukea ongelmatilanteissa, kuulemma. Kannettava vai tavallinen? Tilaa ei kyllä kotoa oikein löydy... Millä pääsee nettiin ja paljonko maksaa?

Näettekö tuon talven ainoa lumiukon pihalla? Se olen minä.