No, ensiksi se paino. Ei mitään muutosta. Onneksi ei kuitenkaan ole noussut.

 

Vaan siihen tulee kohta muutos! Täti nimittäin joutui mainoksen uhriksi. xD  Olin tänään koiranvahtina Soilen luona (Digi pääsi taas lepäämään lempipaikkaansa) ja surffailin töllöä katsellen kanavalta toiselle. Jämähdin sitten katsomaan ostoskanavaa. Jonkin ajan kuluttua olin vakuuttunut ja kaivoin kännykkäni esiin. Tilasin sitten Ab Doer Twistin eli kovasti sen pitäisi antaa kyytiä läskeille. Kohta Tädilläkin on sixpäkki! Ei kai tuo nyt ihan humpuukia voi olla, jos Jenkkilän kansallinen terveysvirasto sitä suosittelee?

Minun kohdallani kaikki lähtee ratsastuksen näkökulmasta ja silmissäni kiintää jo tiukka lihaskorsetti, joka mahdollistaa paremman ratsastuksen. Yhdeltä tyypiltä oli lähtenyt kahdeksassa viikossa lähes kolmekymmentä kiloa. Josko minä ensi vuonna jo kehtaisin kavuta hevosen selkään ilman pelkoa, että elikkoparka lyyhistyisi maahan minun allani...

Vai olenkohan minä herkkäuskoinen mainonnan uhri...?