Uskokaa tai älkää, mutta voitin äsken ensimmäisen kerran tämän tietokoneen shakissa! Okei, taso on mönkijä eli se kaikkein alhaisin, mutta silti! Varsinkin ottaen huomioon, että minä hikisesti tiedän miten nappulat liikkuvat ja siihen se sitten lopahtaakin.

Taidanpa seuraavaksi haastaa otteluun maailmanmestarin. Helppo voitto minulle, vai mitä arvelette?!

Mutta täytyy myöntää, ettei minun temperamenttini varsinaisesti sovellu shakin pelaamiseen. "Mitä? Häh? Pitääkö tässä suunnitella siirrot monta siirtoa etukäteen? Apuva! Täytyykö tässä muka käyttää aivoja? Ei jaksa!" Kärsivällisyys ja etukäteissuunnittelu eivät totisesti ole Tädin hyveitä. Meikä kun on enempi erikoistunut ensin hyppäämään ja vasta sen jälkeen katsomaan mihin sitä tuli hypättyä. Vahinko vain, sillä voisin kuvitella, että shakin tai esimerkiksi gon pelaaminen saattaisi olla erittäin mielenkiintoista. Tietokonemahjong on ainakin hauskaa, ja siinä minä olen jo kohtuullisen hyvä. Mutta en kyllä voi väittää, että se olisi vaikeustasoltaan lähelläkään näitä lautapelejä. Oh, well...